Hukuk Bürosu SEO’sunda İlk Adım Nedir?
Bazen hukuk firması SEO‘suna başlamanın en zor kısmı ilk adımı atmaktır. İşte SEO çabalarınızı nasıl başlatacağınız.
Bir hukuk firmasının Google Arama’da üst sıralarda yer almasını sağlamak genellikle ağır bir iştir.
Dışarıdaki en rekabetçi sektörlerden biri olarak, hukukçular diğerlerinin üzerinde durmakta zorlanabilirler.
Çoğu avukat , SEO‘nun Google’da üst sıralarda yer almanın anahtarı olduğunu bilir.
Ama nereden başlayacağını nereden biliyorsun?
Ve ilk adımın sizi başarıya hazırlayıp hazırlamayacağını nasıl anlarsınız?
Burada hukuk firmaları için SEO‘nun ilk temel adımını ve etkili bir yasal SEO stratejisi oluşturmada sırada ne olduğunu açıklıyorum.
Adım: SEO ile Tanışın
Avukatlar için SEO‘nun ilk adımı, kendinizi SEO konusuna alıştırmaktır.
SEO stratejinize nereden başlayacağınızı bilmediğiniz için bu geriye dönük görünebilir , ancak asıl mesele bu.
Eğitim, etkili, veriye dayalı bir strateji oluşturmanın anahtarıdır.
Ayrıca, temel bilgileri öğrenmek, beklediğiniz sonuçları almanız için dahili ekibinizi veya harici ortaklarınızı sorumlu tutmanız için sizi donatacaktır.
Bu şekilde, kör olmayacaksınız ve SEO ekibiniz için gerçekçi beklentiler belirleyebilirsiniz.
YouTube videoları izleyerek, Facebook gruplarına katılarak, konferanslara ve beyinlere katılarak veya konuyla ilgili çevrimiçi makaleler okuyarak SEO’ya aşina olabilirsiniz.
Ayrıca, web sitelerinin görünürlüğünü artırmak, SEO’dan yararlanmak ve Google sıralamalarını, web trafiğini, potansiyel müşterileri ve imzalanan vakaları artırmak için avukatları eğitmeye ve güçlendirmeye yardımcı olan konuyla ilgili kitaplar ( Hukuk Bürosu SEO gibi) vardır.
En İyi SEO Uzmanlarından Bazıları Kendi Kendini Öğretir
Arama motoru optimizasyonu bir uygulama alanı olarak ilk ortaya çıktığında, konuyla ilgili üniversite kursları, kitapları veya videoları yoktu.
Birçok eski SEO uzmanı yaparak öğrenir; bir web sitesi oluşturarak, optimize ederek, sıralamasını izleyerek ve sonuçları ölçerek.
Bu, en iyi SEO uzmanlarının çoğunun kendi kendini yetiştirdiği anlamına gelir ve bugün kendi kendine eğitim, SEO öğrenmek için hala harika bir yoldur.
SEO’ya herkes erişebilir ve bugün SEO öğrenmek için her zamankinden daha fazla kaynak var – hatta ücretsiz!
Hukuk Bürosu SEO Temelleri
Her SEO stratejisi temeller üzerine inşa edilmiştir.
En iyi “SEO stratejisi” bile, temel SEO uygulamaları konusunda bir anlayış olmadığı sürece başarılı olmayacaktır.
Daha sonra, farklı yaklaşımları test ederek ve web siteniz için en iyi olanı keşfederek bu temelleri geliştireceksiniz.
İşte bilmeniz gereken temel SEO temelleri.
Anahtar Kelime Araştırması
Anahtar kelime araştırması , kullanıcıların işletmeleri, ürünleri, hizmetleri ve bilgileri bulmak için arama motorlarında aradığı arama terimlerini (“anahtar kelimeler”) tanımlamayı içerir.
SEO stratejiniz, web sitenizi ve platformlarınızı, hedef kitlenizin hizmetlerinizle ilgili olarak aradığı anahtar kelimeler için optimize etmeye dayanır.
Hukuk firması anahtar kelime araştırması söz konusu olduğunda, arama terimleri öncelikle iki hedef kitle karakteriyle uyumludur: Yasal bilgi arayanlar ve avukat arayanlar.
Hukuki bir sorun veya sorun hakkında bilgi arayan kullanıcılar olduğu gibi, özellikle bir avukat veya hukuk firması arayan kullanıcılar da vardır.
Hukuk firmanız için anahtar kelime araştırması yaparken, her iki kategori için de arama terimlerini belirlemek isteyeceksiniz.
Örneğin, bir aile avukatıysanız, bilgi arayanlar için “boşanma davası nasıl açılır” veya “velayet anlaşmazlığı nasıl çözülür” gibi terimler ve bilgi arayanlar için “Aile avukatı Kirkland” veya “Kirkland boşanma avukatı” gibi terimler belirleyebilirsiniz. avukat arayanlar
Web Sitesi Uyumluluğu
Hukuk firmaları , web sitesi pazarlamasında belirli düzenleyici ve erişilebilirlik gereksinimleriyle karşı karşıyadır.
Bu, web sitenizin işitsel, görsel veya fiziksel engelleri olan kişiler için konaklama sağlaması gerektiği anlamına gelir.
SEO söz konusu olduğunda, bu, görsel alt metnini e-okuyucular için optimize etmek veya YouTube videolarınıza altyazı eklemek anlamına gelebilir.
Diğer bir husus, pazarlama içeriğinizdir.
Avukatlar , diğer işletmeler için geçerli olmayabilecek belirli reklamcılık kurallarına uymalıdır . Örneğin:
Sertifikalı veya akredite olmadığınız sürece “uzman” olduğunuzu iddia etmekten kaçının.
“En iyi” hukuk firması olduğunuzu söylemek gibi yanlış veya yanıltıcı iddialarda bulunmayın. California Eyalet Barosu’nun reklamcılıkla ilgili kuralları, hukuk firmalarının kullanıcılar için “gerçek olmayan, kafa karıştırıcı, aldatıcı veya yanıltıcı” taleplerden kaçınmasını gerektirir.
Bir ticari isim altında faaliyet göstermeden önce eyalet yasalarınızı kontrol edin. Örneğin, belirli koşullar dışında bir ticaret unvanı altında faaliyet gösterilmesine izin verilmez.
Sayfa Dışı SEO
“Sayfa dışı” SEO, Google İşletme Profili optimizasyonu , bağlantı oluşturma veya dizin listeleri gibi web sitelerinizin dışında gerçekleşen optimizasyondur.
Site dışı SEO, hukuk firmaları için çevrimiçi listeler aracılığıyla geri bağlantıları, yönlendirme trafiğini, incelemeleri ve olası satışları artırmanın önemli bir yoludur.
Olumlu yorumlar, potansiyel müşterilerle güven oluşturmanıza ve hatta Google Benim İşletmem profilinizin diğer avukat profillerinden daha üst sıralarda yer almasına yardımcı olabilir.
Yerel SEO
Yerel SEO, web sitenizi ve çevrimiçi platformlarınızı coğrafi bölgeye özgü arama terimleri için optimize etmeyi içerir.
Kullanıcıların aradığı yerelleştirilmiş terimler için sıralama yapmanıza ve belirli bir konumdaki kullanıcıları hedeflemenize yardımcı olmak için yakınlık sinyallerinden yararlanır.
Hukuk büronuzun konumunu veya hizmet alanını belirten anahtar kelimeler kullanarak hukuk büronuzun yerel SEO’sunu iyileştirebilirsiniz – örneğin, “Yaralanma Avukatı” veya “Aile Hukuku.”
Ayrıca adresinizi, yol tarifinizi ve hukuk büronuzun konumunun bir haritasını web sitenize ekleyebilirsiniz.
Teknik SEO
Teknik SEO, web sitenizin site yapısını, güvenliğini, endekslemesini ve hızını ele almayı içerir.
Web sitenizin arama motorları tarafından hızlı, erişilebilir ve taranabilir olmasını sağlamak için teknik SEO’ya yönelmeniz gerekir.
Her tür işletme için teknik SEO’nun temelleri şunları içerir:
- Görüntü boyutlarını küçülterek ve web sitenizde içerik oluşturmayı iyileştirerek sayfa hızını/web sitesi yükleme süresini optimize etme.
- Bozuk bağlantıları/404 sayfaları yönlendirmelerle düzeltme.
- Yinelenen başlık etiketlerinden, meta açıklamalardan, sayfa içeriğinden ve H1 başlıklarından kaçının.
- Web sitenizin güvenli bir SSL sertifikası (HTTPS) kurulumuna sahip olduğundan emin olmak .
- Web sitesi tasarımınızın mobil ve masaüstü için optimize edildiğinden emin olmak .
- Tarama hatalarını ve site haritası sorunlarını bulma ve düzeltme .
İçerik
“İçerik”, web sitenizdeki herhangi bir görsel veya metinsel içeriğe atıfta bulunabilir, ancak çoğunlukla web sayfalarınız ve blog makaleleriniz gibi sayfadaki kelimelere atıfta bulunur.
İçeriğiniz, kullanıcılara ve arama motorlarına işletmenizin ne hakkında olduğunu söyler.
Hukuk büroları, hem web sayfası/hizmet sayfası hem de blog makalesi içeriği aracılığıyla kullanıcıları organik olarak çekebilir.
Örneğin, birkaç hizmet sayfanız (hizmete ve coğrafi bölgeye özgü anahtar kelimeler için optimize edilmiş) ve blog gönderileriniz (bilgilendirici, “uzun kuyruklu” anahtar kelimeler için optimize edilmiş) olabilir.
İki izleyici karakterini tekrar düşünün – bilgi arayanlar ve avukat arayanlar.
Bilgilendirici blog makaleleri ve sayfaları ve daha açıklayıcı hizmet ve satış sayfaları sağlayarak iki hedef kitle için içerik oluşturmaya çalışın.
Bağlantı Kurma
Bağlantı kurma , SEO’da önemli bir faaliyettir ve diğer web sitelerinden web sitenize aktif, pasif veya organik olarak bağlantı çekmeyi içerir.
“Geri bağlantılar” olarak adlandırıldıkları gibi, web sitenize otorite ekleyin.
Aşağıda hukuk firmaları için bağlantı kurma hakkında daha fazla konuşacağız.
İzleme ve Analitik
Google Analytics ve Google Search Console gibi platformlar size ne kadar trafik aldığınızı, bunun nereden geldiğini ve işletmeniz için daha önemli metrikleri söyler.
İzleme ve analitik, SEO stratejilerinizin işe yarayıp yaramadığını belirlemek için önemlidir.
Hukuk büronuzun pazarlama amacı için, birkaç temel metriğe dikkat etmek isteyeceksiniz:
- Gösterimler – Arama sonuçlarında sayfanızın URL’sini gören kullanıcıların sayısı (Google Arama Konsolu aracılığıyla bulunabilir).
- Tıklamalar – Web sayfanızın veya yayınınızın URL’sini tıklayan kullanıcıların sayısı (Google Arama Konsolu aracılığıyla bulunabilir).
- Kullanıcılar – Belirli bir sayfayı veya belirli bir süre içinde ziyaret eden kullanıcıların sayısı (Google Analytics aracılığıyla bulunabilir).
- Hedefler – Web sitenizde dönüşüm takibi; belirli bir işlemi kaç kullanıcının tamamladığı (Google Analytics aracılığıyla bulunabilir).
- Hemen çıkma oranı – Kullanıcıların web sitenizdeki tek bir sayfayı ziyaret edip ardından sayfadan veya genel olarak web sitenizden hemen ayrılma yüzdesi (Google Analytics aracılığıyla bulunabilir).
Yukarıdaki ölçümler, web sitenizi kaç kişinin hangi kanallardan ziyaret ettiğini ve kaç kullanıcının web sitenizde işlem yaptığını (iletişim formu doldurmak gibi) söyleyebilir.
Bu şekilde, SEO ve pazarlama kampanyalarınızın etkinliğini ölçebilirsiniz.
İleriye Dönük SEO Stratejileri
SEO’nun ilk adımı, temellerden daha gelişmiş bir strateji oluşturmak için temelleri öğrenmektir.
Eğitim sizi yalnızca SEO konusunda daha bilgili yapmakla kalmayacak, aynı zamanda diğer SEO satış görevlilerinin sunabileceği gölgeli taktikleri görmenize de yardımcı olacaktır.
İster SEO’nuzu kendiniz yapmayı ister bir ajans kiralamayı seçin, burada hukuk firmanızın arama stratejisinde atmanız gereken diğer bazı adımlar bulunmaktadır.
Bir İçerik Stratejisi Geliştirin
Web sitenizdeki içerik, Google’a ve kullanıcılara sitenizin ne hakkında olduğunu anlatmak için değerli bir amaca hizmet eder.
Ayrıca, optimize edilmiş içerik, anahtar kelimeler aracılığıyla sitenize yeni kullanıcılar çekmek için çalışabilir.
Bir içerik stratejisi geliştirmek , sitenizi başarıya hazırlamak için en iyi ilk adımlardan biridir.
Bu, açıklayıcı ve ilgi çekici web sayfası içeriği yayınlamak, blog makaleleri yayınlamak ve resim ve videolar gibi ortamlarla denemeler yapmak anlamına gelir.
Makale Pazarlama ile Otorite Oluşturun
Web sitenizdeki içerik SEO’da önemli bir rol oynar, ancak site dışında içerik oluşturmak da değerli olabilir.
Makale pazarlaması , içeriğinizden harika sonuçlar elde etmenin birçok yolunu sunar.
Blogunuzda içerik yayınlayabilir, diğer bloglarda gönderi paylaşabilir, LinkedIn’de makaleler yazabilir, diğer yayınlara katkıda bulunabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz.
Sitenize organik trafik, diğer sitelerden yönlendirme trafiği oluşturabilir ve uzman düzeyinde içeriklerle otoritenizi artırabilirsiniz.
Yüksek Kaliteli Geri Bağlantılar Kazanın
Sitenizde harika içeriğe sahip olduğunuzda, siteye bağlantılar sağlamaya başlayabilirsiniz.
Bazen bu, diğer web siteleri sizi bulduğunda ve size bağlantı vermeyi seçtiğinde olduğu gibi organik olarak gerçekleşir; diğer zamanlarda, sosyal yardım veya içerik pazarlaması gibi yollarla daha aktif bir rol üstleneceksiniz.
Doğal olarak geri bağlantı kazanmanın birkaç yolu vardır .
Bu yöntemler, “bağlanmaya değer” içerik yayınlamayı , değerli araçları paylaşmayı, bir kaynak kılavuzu oluşturmayı, bir infografik sergilemeyi ve diğer yaratıcı fikirleri içerebilir.
Bağlantı kurma, web sitenizin otoritesini geliştirmek için her zaman aklınızda bulundurmanız gereken bir faaliyettir.
Hukuk Bürosu SEO’sunda İlk Adımı Atın
- SEO korkutucu olmamalıdır.
- Aslında, SEO’nun gizemini çözmenin en iyi yollarından biri okumaya başlamaktır.
- Çevrimiçi SEO hakkında makaleler okuyun.
- SEO ile ilgili kitaplar okuyun.
- Uzman forumlarından nasıl yapılır’ı okuyun.
- Zamanla, becerilerinize daha fazla güvenecek ve iyi bilgilendirilmiş bir strateji geliştirebileceksiniz.
- Search Engine Journal, SEO hakkında doğru ve ücretsiz bilgiler için harika bir kaynaktır.
- Temel bilgilerle başlayın, daha gelişmiş stratejiler deneyin ve web sitenize SEO uygulayın.
- Kim bilir, belki bir gün kendin de bir SEO uzmanı olursun.