Mesai Pazartesi - Cumartesi 09:00-18:00
Email info@muratolmez.com.tr Telefon 0532 507 34 42

Şimdi 2022 ve bazı insanlar anahtar kelime yoğunluğunun bir SEO Google arama sıralama faktörü olup olmadığını soruyor. Google’da bir Arama Uzmanı olan John Mueller’e göre cevap hala hayır.

Bu, 2021 yılının bitiminden sadece birkaç gün önce Reddit’te ortaya çıktı. Gönderilen soru şuydu: “Sizce anahtar kelime yoğunluğu 2021’de hala bir SEO faktörü mü?” John Mueller buna “hayır” diyerek yanıt verdi. Evet, tek söylediği bu – hayır.

John bunu yaklaşık on yıldır, belki daha uzun süredir söylüyor .

Bir SEO konusu olarak anahtar kelime yoğunluğu, Google’dan daha eskidir ve muhtemelen asla ölmeyecek olan konulardan biridir.

Anahtar kelime yoğunluğunun ne olduğunu bilmiyorsanız, Wikipedia’ya göre “anahtar kelime yoğunluğu, bir web sayfasında bir anahtar kelimenin veya kelime öbeğinin sayfadaki toplam kelime sayısına kıyasla kaç kez göründüğüdür. Arama motoru optimizasyonu bağlamında, anahtar kelime yoğunluğu, bir web sayfasının belirli bir anahtar kelimeyle veya anahtar kelime öbeğiyle alakalı olup olmadığını belirlemek için kullanılabilir.”

SEO Uzmanı