Mesai Pazartesi - Cumartesi 09:00-18:00
Email info@muratolmez.com.tr Telefon 0532 507 34 42

Blog

SEO Uzmanı Nasıl Çalışır?

Günümüzde dijital pazarlama dünyasında, web sitelerinin görünürlüğünü artırmak ve organik trafik elde etmek için SEO (Arama Motoru Optimizasyonu) uzmanlarının rolü oldukça önemlidir. Ancak, SEO uzmanlarının nasıl çalıştığı ve bu süreçte neler yaptığı genellikle merak edilen konulardan biridir. İşte bir SEO uzmanının çalışma süreci hakkında detaylı bir bakış: SEO uzmanları, belirli bir sektör veya niş için […]

SEO Uzmanı Nedir?

İnternetin Görünmez Kahramanları İnternet, günümüzde hemen herkesin hayatının bir parçası haline geldi. Her gün milyarlarca insan, arama motorları üzerinden bilgiye erişmek, ürünler aramak, hizmetler bulmak için interneti kullanıyor. Peki, bu devasa dijital dünyada bir web sitesinin veya bir markanın dikkati çekmesi nasıl sağlanır? İşte burada devreye SEO uzmanları girer. Peki, SEO uzmanı nedir? SEO uzmanının […]

SEO Uzmanı Rehberi ve İpuçları

İnternet dünyasında var olmak ve başarılı olmak için, SEO’nun önemi giderek artmaktadır. SEO, arama motorlarında üst sıralarda çıkmak için kullanılan stratejilerin bütünüdür. İşte bu noktada, Murat Ölmez gibi deneyimli bir SEO uzmanının rehberliğine ihtiyaç duyulur. Onun uzmanlığı, dijital pazarlama dünyasında bir çığır açmış ve birçok işletmeye başarıya ulaşmalarında yardımcı olmuştur. SEO Uyumlu İçerik Oluşturma: SEO […]

SEO’da Başarılı Olmak İçin

İlgi çekici bir fikir bulun Arama sorguları, hangi konuda içerik oluşturacağınız ve yeni/mevcut içeriğinizi nasıl zenginleştireceğiniz konusunda iyi bir ilham kaynağı olabilir. Sorgular sayesinde, kullanıcıların neler sorduğunu ve hangi bilgilere ihtiyaç duyduğunu belirleyebilirsiniz. Örneğin:• İlginizi çeken bir konuyu veya soruyu Google’da arayın. Ardından, “kullanıcılar şunları da sordu” ve “ilgili aramalar” bölümlerini inceleyerek daha fazla benzer […]

Yapay Zeka Kullanarak Algoritma Güncellemelerinden Her Zaman Nasıl Kurtulursunuz: En İyi Arama Mühendisi Kılavuzu

Google’ın sürekli değişen algoritmalarıyla bir rollercoaster yolculuğunda olduğunuzu hissettiyseniz, yalnız değilsiniz. Google’ın Temel Algoritma Güncellemeleri sizi tetikte tutmasıyla biliniyor ve ilerlemek bir yana, buna ayak uydurmak giderek zorlaşıyor. Bu algoritmik değişiklikler, web sitenizin performansını artırma veya düşürme gücüne sahiptir; bu nedenle, her yeni güncellemenin özelliklerini , etkilerini ve doğru eylem planını anlamanız çok önemlidir. Peki […]

En İyi 5 Kurumsal Yerel SEO Sorunu ve Bunların Çözümü

Yerel SEO, kurumsal markalar için benzersiz zorluklar sunar. Daha iyi kurumsal yerel SEO için en önemli beş zorluğu ve çözümü keşfedin. En İyi 5 Kurumsal Yerel SEO Sorunu ve Bunların Çözümü Yerel SEO, kurumsal markalar için zorlayıcı olabilir çünkü bu, “ulusal” SEO’nun, Google İşletme Profilinin nasıl yapılacağını bilmek ve ardından Google’ın çeşitli pazarlarda öncelikli arama […]

Ücretli ve Organik Arama Kampanyalarınız Arasında Anahtar Kelime Yamyamlığını Önlemek

Ücretli ve Organik Arama Kampanyalarınız Arasında Anahtar Kelime Yamyamlığını ÖnlemekSEO ve ücretli arama kampanyalarında anahtar kelime yamyamlığını önleyerek çevrimiçi görünürlüğü ve bütçe verimliliğini en üst düzeye çıkarın. Ücretli ve Organik Arama Kampanyalarınız Arasında Anahtar Kelime Yamyamlığını Önlemek Organik (arama motoru optimizasyonu) ve ücretli arama (veya tıklama başına ödeme), başlangıçta yeterli teknik karmaşıklığa ve stratejik yönlere […]

Google SEO’nun geleceği hakkında neler ortaya koyuyor?

Google, Arama’daki şimdiye kadarki en büyük değişikliği duyuruyor ve oyun alanını 3 yeni yüzeye ayırıyor: AI Anlık Görüntüleri, AI olmayan sonuçlar ve Perspektifler. Danışmanlığını yaptığım bir CEO geçenlerde bana Google’da geçirdiği süre boyunca Marissa Mayer ile yaptığı bir konuşmadan bahsetti. SEO hakkında konuşurken şu anki anı yakalayan bir yorum yaptı: “ Biz bir arama motoru […]

SEO sigorta endüstrisini kazanıyor

Sigorta sektörü, sadece SEO’da değil, genel olarak iş dünyasında rekabet edilmesi en zor sektörlerden biridir. Şirketlerin bu tür alanlarda önemli SEO pazar payı kapması nadirdir. Ancak Progressive, organik trafiği 2 yılda +%280 artırmayı başardı ve en büyük 4. SEO oyuncusundan bir numaraya yükseldi. Bu örnek olay incelemesinde size nasıl yapılacağını göstereceğim. Bu vaka çalışmasına dayanarak […]

Yöneticilere SEO’nun değeri nasıl anlatılır?

Net sunumlarla yöneticileri nasıl kazanacağınızı öğrenin Bugünün Büyüme Notu, sadık okuyucu Nilesh’in bir sorusunu yanıtlıyor: “ SEO’nun değerini C-suite yöneticilere ve üst düzey yöneticilere nasıl açıklarsınız? ” Bu, IC’lerden ve orta düzey yöneticilerden her zaman aldığım bir soru. Yönetici olana kadar, onunla konuşmak ve onun gibi düşünmek için birçok fırsatım oldu. Ardından G2’de Başkan Yardımcısı […]

SEO Uzmanı